BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

August 10, 2010

KunjuNgan TeTamu..Satu penerbangan






Seorang sahabat mengutus sms...
Salam...saya sha'aban..saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya ,Ramadhan akan datng mengunjungi anda bersama isterinya iaitu Rezeki&kedua-dua anaknya iaitu sahur & iftaar.Mereka akan ditemani oleh ketiga-tiga cucunya iaitu Rahmat,Barakah & keampunan..Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan menaiki pesawat penerbangan Eidul Airlines..Hargai mereka & anda akn mendapat pahala yg berlipat ganda!!SeLAMAT Memburu KeraHMATAN dan KEAmpunan..

selang beberapa minit si kakak dan si abang send sms..

Selamat menaiki penerbangan RAMADHAN AIRLINES bernombor 1431H dgan tujuan IDHUL FITRI..Kita akan terbang dengan ketinggian 30/30 hari ke atas permukaan lapar dan dahaga.Para penumpang diwajibkan untuk memasang niat Puasa dan menegakkan kursi SoLat.. penerbangan ini bebas asap PERSELISIHAN..Saya selaku anak kapal yang bertugas mengucapkan SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA..

memikir sejenak..moga tetamu yang mulia dan penuh rahmat itu akan dapat rahmat,berkat dan keampunan oleh diri ini dan juga semoga penerbangan ini nanti menjadi satu penerbangan yang penuh keinsafan atas khilaf selama ini dan sejuta kebaikan padanya dapat dicapai..INSYAALLAH


Niat puasa RAmadhan