BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

June 26, 2010

Alhamdulillah...

Alhamdulillah,Syukur yang tak terhingga saya pagi ni sebab.......
1)saya masih bernafas
2)saya masih boleh mengabdikan diri pada Allah
3)saya masih boleh bercakap,melihat...jerit2 ckit^0^
4)saya masih boleh berbakti pada mak n bapa saya
5)saya masih boleh tersenyum lebar pagi ni sebab saya buka blog pagi ni...saya wat senaman tangan n mata di taman2 blogger dan saya tersengih2 sendiri bila saya menang contest yg saya join aritu..contest anjuran En Azrai Ahmad Zamri..
Syukran Jazilan pada beliau coz beliau terima penyertaan saya dan juga memilih saya sebagai salah seorang pemenang walaupun hanya sekadar pemenang saguhati..
Tak sangka plak menang kn ..last minute rsenye join contest tu coz baru pas je exam..mula2 xnak join kn tapi kononnya nak release ckit tension kan so saya join..hehe..menang plak kan..Alhamdulillah,suka sangat^_^.. bila senam2 ckit kat blog pemenang lain memang diorang ni terbaik la..

0 comments: